جام شکسته جهانی

هی نشستن برام دلیل و منطق می آرن که برزیل مربیش فلان بود بازیکناش بهمان و به این دلایل منطقی اشتباه کردن و بردشون از نظر منطقی امکان پذیر نبود و من اگه نشستم بد و بی راه می گم به هلند کار غیر منطقی می کنم.

بابا جان من اگه می خاستم در این موارد منطقی عمل کنم که نمی رفتم اصن طرفداری یه تیم رو بکنم که.

چرا نمی فهمین؟ جام جهانی بدون برزیل یعنی هیچ. تنها تیمی هم که گرفتن جام تو دستش برازندشه برزیله. حالا هی برین بالا هی بیاین پایین که هلند مربیش فلان کار رو کرد دونگا فلان کار رو نکرد.

یه دنیا و یه برزیل. همین.

5 پاسخ to “جام شکسته جهانی”

  1. saki Says:

    به به! بالاخره نوشتيد

  2. boogiwoogi Says:

    سلام جناب ساکی، آره مدتی بود که نمی نوشتم. در اصل زیاد به وب گردی ها و وبلاگ گردی های همیشگی نمی پرداختم. اما خوب دوباره شروع کردم. 🙂 ممنون که به وبلاگ سر زدید.

  3. صنم Says:

    هی بوگی ایجا چرا اینجوری؟؟؟
    وبلاگت مرده؟؟؟!!!

  4. سولوژن Says:

    قربان!

    این‌جا چرا دیگر نوشته نمی‌شود؟

  5. boogiwoogi Says:

    درود،
    صنم جان، نه، وبلاگ هنوز نمرده. من يه مدت طولاني حوصله نداشتم. مگه نمي دوني مردها هم يه چيزي شبيه PMS دارن 🙂

    جناب سولوژن، راستش يه مدت طولاني حوصله نوشتن به طور عام و وبلاگ نويسي به طور خاص رو نداشتم. يه جورايي شبيه تنبلي بود ولي همچي تنبلي تنبلي هم نبود. يكي از دوستام وقتي داشت آخراي دوره كارشناسي ارشد رو مي گذروند مي گفت من بعد از دفاع از پايان نامه حتا حاظر نيستم ديگه روزنامه هم بخونم 🙂 حالا شده بود جريان ما ولي چند روز بود كه دلم دوباره هواي اين جا رو كرده بود و دوباره حتمن مي نويسم.

پاسخی بگذارید

