آبادان

همين الان از ماموريتي يك روزه به آبادان برگشتم. صبح وقتي هواپيما تو فرودگاه آبادان نشست بعد از اين كه از هواپيما خارج شدم مثل هميشه اولين كاري كه كردم يه نفس عميق كشيدم و هوا رو بو كشيدم. بوي آبادان رو حس كردم. اصلن عوض نشده بود. منظورم واقعن بوي آبادانه نه هيچ معنا و مفهوم ديگه اي. بايد يه آبوداني باشي تا بفهمي منظور من چيه و اين بو چه حس دلپذيري داره.

الان حسابي خسته ام. تو پست بعدي حسابي در اين مورد مي نويسم.:)

13 پاسخ to “آبادان”

  1. نسرین Says:

    پست بعدی که شعره!

  2. boogiwoogi Says:

    نسرين جان، آره. اما پست بعدي حتمن مي نويسم.

  3. صنم Says:

    آهان!!!!!
    «حتمن باید یه آبودانی باشی تا بفهمی منظور من چیه»؟؟؟
    چقدر این جمله آشناس،وای خدا از دست شما:)
    آبادان بوداره بی رنگ…

  4. boogiwoogi Says:

    صنم جان، 🙂

  5. صنم Says:

    !!!لبخند؟؟؟گفتم بی رنگه،شاکی نشدی؟

  6. boogiwoogi Says:

    صنم جان، نه چرا شاكي بشم؟

  7. صنم Says:

    فک کردم شاید یه اختلاف نظر متعصبانه بتونه به یه بزن بزن جانانه منجر شه:)
    وقتی تعصب نباشه،اختلاف نظرها فقط اختلاف نظرن!
    من فقط روی کله پاچه تعصب دارم:)

  8. boogiwoogi Says:

    حالا از چه نظر تعصب داري؟ دوست داري يا متنفري؟

  9. صنم Says:

    دوس دارم،یه جوره نژادپرستانه ای،میگن…:)

  10. نیلوفر Says:

    همچین میگی آبودان هر کی ندونه فکر می کنه چه بهشتیه اه اه اه …

  11. boogiwoogi Says:

    خیلی هم دلت بخاد نیلوفر. آخه تو که آبودانی نیستی که بفهمی چی میگم.

  12. نیلوفر Says:

    اصلا دلم نمی خواد اه اه اه . ما که جز شرجی و خاک و بوی زمین گیسی و پتروشیمی و آب غیر قابل آشامیدن چیزی ندیدیم . البته آش خوشمزه اش یادم نمی ره .

  13. boogiwoogi Says:

    نیلوفر جان، گفتم که باید یه آبودانی باشی تا بفهمی که چی می گم:)

پاسخی بگذارید

