كيك تولد

امروز تولد يكي از همكارها بود. اين عكس كيك بعد از تقسيم كردن اون به قسمت هاي مساويه!:)

حالا ياد گرفتين برابري يعني چي؟:)

3 پاسخ to “كيك تولد”

  1. نسرین Says:

    تولد کی بود؟
    می خوام اینجا یه افشاگری کنم، یه سال ما تو شرکت (اونموقع با بوگی همکار بودم) تصمیم گرفتیم برای بوگی تولد سورپرایزی بگیریم، آخه خودش توی تمام تولدا شریک می شد، صبح روز تولدش از همه دنگاشونو جمع کردیم رفتیم یه لباس شیک مارک دار براش خریدیم و کیک تولد و کلاه و بادکنک و … ، چشمتون روز بد نبینه بوگی تا فهمید می خوایم براش جشن بگیریم مرخصی گرفت و هممونو قال گذاشت و رفت خونه!!!! (آقا از جشن تولد خوششون نمی اومد) ما هم موندیم با کیک تولد باد کرده و یه کادو و 10-20 تا آدم عصبانی، دیگه خودتون فکرشو بکنید دیگه، واقعاٌ که بوگی بعد از 5 سال این حرکتت از اذهان پاک نخواهد شد:)

  2. مهنوش Says:

    تا اونجا كه من يادم مي آيد وقتي تولد داريم اصل برابري براي شما=بزرگترين تيك كيك

  3. boogiwoogi Says:

    نسرين جان, تولد يكي از همكارهاي جديد. شما نمي شناسيد. در مورد اون تولد هم چون تولد گرفتنا يه مقدار سياسي شده بودن (برات قبلن توضيح دادم) قبلش گفته بودم كه من دوست ندارم برام تولد گرفته بشه و از اون مراسم كذايي خارج شدم اما باني اون قضيه حرف من رو جدي نگرفت. خوب من هم عكس العمل نشون دادم.:)

    خانم مهنوش گرامي, خوب عدالت يعني همين ديگه:). بايد بدونيد كه عدالت و مساوات با هم يكي نيستند:)

پاسخی بگذارید

