سرما خوردگي

من نمي دونم اين پزشكا چي كار مي كنن. طرف ادعاش مي شه كه دكتره. كلي هم كلاس مي زاره. اون وخ هنوز براي يه بيماري مثل سرما خوردگي هيچ كاري نكرده.

با همتون هستم. منظورم همه دكتراس.

حرف هم كه مي زني مي گن بابا اين همه تو زمينه قلب و مغز و چشم و اين چيزا پيشرفت داشتن.

داشتن كه داشتن. من الان سرما خوردم و دماغم آويزونه. صدام هم درست در نمياد. مي تونن بيان اينو درست كنن. نمي تونن ديگه ادعا نكنن.

6 پاسخ to “سرما خوردگي”

  1. صنم Says:

    بد اخلاق…

  2. boogiwoogi Says:

    صنم جان، 🙂 آخه بابا من هر وقت سرما مي خورم عزا مي گيرم كه بايد دو روز بي افتم تو جا بعدشم يه هفته اسير كيپ شدن و آبريزش بيني و سر درد و بدن درد از اين چيزا باشم. چه دكتر برم چه نرم هم هيچ فرقي نداره. اين داروايي هم كه مي دن همش كشكه.

  3. سعید Says:

    سرماخوردگی یه دوره تقریبا یک هفته ای داره هرکاری هم که بکنی این یک هفته رو گرفتاری چه دکتر بری چه نری. من خودم برای سرماخوردگی هیچوقت دکتر نمیرم .بهترین کار فقط استراحت وتغذیه خوبه.

  4. boogiwoogi Says:

    سعيد جان، دقيقن

  5. Pedestrian Says:

    boogiwoogi, omidvaram keh zoodtar khoob beshi. Ba Saeed ham movafegham, az doctora door khodet ro negah dar! Movazebeh khodet ham bash

  6. boogiwoogi Says:

    جناب pedestrian، ممنون. حتمن همين كار رو انجام مي دم.

پاسخی بگذارید

