برنامه 4 ساله

امروز بالاخره اهداف و برنامه هام رو براي چهار سال آينده ترسيم كردم.

تا حالا و در چند مقطع از زندگي اين كار رو انجام دادم. به عبارتي هر چند سال يك بار اهدافي رو براي آينده ترسيم كردم و تمام تلاشم رو كردم كه اون اهداف رو محقق كنم. خوب به خيلي از اون اهداف رسيدم. بعضي ها رو مجبور شدم در ميانه راه كمي متعادل كنم و بعضي از اون ها رو هم كه در طول مسير حس مي كردم غير واقع بينانه هستن يا ترمز رسيدن به اهداف با اولويت بالاتر هستن رو هم از برنامه حذف كردم. مدتيه كه تقريبن برنامه هايي كه تا به حال براي خودم تنظيم كرده بودم، بالاخره اگرچه بعضن با تاخير، به انجام رسيدن. چند وقت رو به خودم استراحت دادم تا يه كمي هم زندگي كنم. اما الان ديگه وقتش بود كه اهداف آينده رو پيش بيني كنم و براي رسيدن به اون ها برنامه ريزي كنم. بالاخره بعد از چند روز سر و كله زدن با خودم و فكر كردن زياد بالاخره اين كار رو انجام دادم. خودم رو در جايگاه و در شرايطي كه دوست داشتم و حس مي كردم لياقتش رو دارم در 4 سال آينده فرض كردم. تا اونجايي كه مي شد واقع بينانه، كمي هم رويايي. بالاخره اهداف و برنامه ها تنظيم شد و روي كاغذ اومد. وقتشه كه ديگه از فردا بر اساس اون برنامه حركت كنم.

اميدوارم اين برنامه هم مثل برنامه هاي قبلي (و نه مثل اين برنامه آخري كه خيلي خوب شروع كردم، بالاخره به سرانجام هم رسيد، اما در ميانه راه به دليل اشتباه احمقانه اي كه كردم باعث شدم حسابي آزرده بشم اونم براي 4 سال) بالاخره حتا اگه نياز بشه با انجام اصلاحاتي به سرانجام برسه.

با اميد موفقيت

5 پاسخ to “برنامه 4 ساله”

  1. dawn Says:

    من دارم از فضولی می میرم. یه کوچولو از برنامه تو برام بگو

  2. boogiwoogi Says:

    dawn عزيز، فقط يه كوچولوش رو وقتي اومدي خونمون بهت مي گم.

  3. صنم Says:

    keep learning,keep reading,keep growing
    .you are going to amaze us all

  4. boogiwoogi Says:

    صنم عزيز، كاملن درسته.

  5. چه خبر؟ « Boogiwoogi’s Weblog Says:

    […] از همه همونطور كه تو چهار پنج تا پست پايين تر گفتم برنامه چهار سال آينده ام رو بعد از كلي فكر و كلنجار […]

پاسخی بگذارید

