بي قراري

شنيدين به بعضيا مي گن ساعتشون رو فلان جا تنظيم شده؟ مثلن يكي از دوستام بود كه نمي دونست ساعتش رو كجا تنظيمه، فقط اينو مي دونست كه رو ساعت فرديس كرج تنظيم نيست 🙂 . خوب خدا رو شكر آخرش تونست بره يه جايي كه ساعتش با اونجا تنظيم باشه.

حالا شده جريان ما. ما نه تنها ساعتمون با اين جا تنظيم نيست (كه خدا قسمت كنه و يه جا ما رو بطلبه مثل اون دوستمون بالاخره بفهميم با كجا تنظيمه) كه ظاهرن تقويممون هم از اول تنظيم نبوده. اما مشكل اين جاست كه اصلن ساعتمون بدجور از تنظيم خارجه. شب كه همه مي خابن انگار نه انگار كه خورشيد رفته و بايد بخابيم. صبح هم كه بايد بيدار باشيم، يا دير بيدار مي شيم يا اگه هم مجبور بشيم زود بيدار شيم تا شب بايد دهنمون از خميازه گوش تا گوش باز باشه.

10 پاسخ to “بي قراري”

  1. dawn Says:

    این اصلاً بد نیست. خودش یک تفاوته با همه.
    این بی قراری ها به یک نفر که سعی می کنه ساعتش رو رو جایی که دوستش نداره تنظیم کنه ولی اسمش رو می زاره وفق دادن هم منتقل میشه.
    دلیل خواب های پریشان شبانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. boogiwoogi Says:

    dawn عزيز، اما من اصلن تلاشي نمي كنم كه ساعتم يا تقويمم رو رو جايي كه بهش تعلق نداره تنظيم كنم. خودت كه مي دوني كه.

  3. dawn Says:

    این یعنی اینکه نمی خوای خودت رو با شرایط و محیط وفق بدی. بعضی وقتا آدم اگه خودشو وفق بده کمتر اذیت می شه.
    منظور منو درک نکردی . منظور من این نیست که چون ساعتمو به زور تنظیم می کنم پریشان هستم . منظورم اینکه این عدم انطباقتو به اطرافیان هم منتقل می شه. یک مسائلی هست که اینجا جاش نیست صحبت بشه پس من نمی تونم بیشتر توضیح بدم.

  4. نسرین Says:

    من تا حالا این اصطلاح رو نشنیده بودم. فقط می تونم بگم دیگه باید ساعتت و تقویمت رو تنظیم کنی با یه جایی که دوست داری و تنظیم می شه. باید به آرامش برسی

  5. dawn Says:

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآِی نسرین جان، جات تو بهشت.

  6. نسرین Says:

    🙂

  7. boogiwoogi Says:

    dawn عزيز، مي دوني آدمها يه بار به دنيا ميان و اين حق رو دارن كه اون طور كه خودشون دوست دارن زندگي كنن. درسته كه اگه با شرايط و محيط خودمون رو وفق بديم راحت تر زندگي مي كنيم. اما مثلي هست كه مي گه كشتي اگه هيچوقت به دريا نره و هميشه كنار اسكله باشه هميشه سالم مي مونه. اما پرسش اين جاست كه آيا كشتي براي كنار اسكله ساخته شده؟ البته قبول دارم كه اين عدم انطباق به اطرافيان منتقل مي شه. اما شايد يه كمي از اين انتقال هم تقصير خود اطرافيان باشه. در ضمن منظور نسرين از اين طوريا نيست. از اون طوريه 🙂

    نسرين گرامي، اين اصطلاح زياد استفاده مي شه. حرفت رو كاملن قبول دارم. بايد بيشتر تلاش كنم.

  8. dawn Says:

    همیشه قبل از اینکه تقصیر رو گردن دیگران بنداریم باید علت هر بی قراری و عدم انطباقی رو در درون خودمون جستجو کنیم.
    در ضمن به نظر من اصلاً مثالت هیچ ربطی به موضوع نداشت.
    راستی من منظور نسرین رو کاملاً درک کردم که کدوم طوریه.

  9. boogiwoogi Says:

    Dawn عزيز، اما من مگه تقصير رو گردن كسي انداختم؟

  10. dawn Says:

    اما شايد يه كمي از اين انتقال هم تقصير خود اطرافيان باشه
    این جمله از منه شاید

پاسخی بگذارید

