باران

بالاخره سرما هم از راه رسيد و دل ما رو شاد كرد. واقعن دلم لك زده بود براي بارون. البته اين كه امسال بهار بارون نداشتيم يكي طلب من موند. ولي خوب به هر حال همين الان هم خيلي خوبه.

6 پاسخ to “باران”

  1. نرگس Says:

    وایییی اسم وبلاگتون خیلی گوگولیه…بوگی ووگیییییییییییییییییییییییییییییییی…
    اره،بارون خیلی دلپذیره اما سرما…

  2. boogiwoogi Says:

    نرگس خانم، ممنون :). قابل نداره. در مورد سرما، هر چند سليقه ايه، اما من كه خيلي سرما رو هم دوست دارم.

  3. صنم Says:

    بارون می باره
    پنجره رو باز کردی
    تا گلو زیر پتویی
    به ساز افسانه سازه بارون گوش میدی (البته اگه مامان بزاره که: آآآآآآی سرما می خوری!)
    صفحه ی بوگی رو باز می کنی «باران»
    32 تا دندونات پیدا میشن:)

  4. boogiwoogi Says:

    صنم جان، 🙂 آره بارون خيلي باحاله. ولي حيف امسال بهار كه به بي باروني گذشت 😦

  5. سولوژن Says:

    اگر سرما دوست دارید، شهر من برای شما!

  6. boogiwoogi Says:

    جناب سولوژن، ممنون. لطف داريد آقا. ما كه بدمان نمي آيد اما راهمان نمي دهند 🙂

پاسخی بگذارید

