نفس هاي عمو

دوتا برادر زاده دارم كه دو قلو هستند. البته دو قلوي ناهمسان. هر دوتا هم دختر هستند. اوايل خيلي دوست داشتم كه اي كاش همسان بودند ولي الان نه. ناهمسان خيلي قشنگتره. الان دو سال و 27 روز اين دنيا رو تجربه كردن.

واقعن هيچ چيز لذت بخش تر از كلنجار رفتن با يه بچه نيست. عجب دنيايي دارن. در عين حال كه دنياي ساده اي دارن از طرف ديگه خيلي از مواقع رفتارهاي پيچيده از خودشون بروز مي دن. قشنگ ترين لحظه وقتيه كه مي رم خونشون و ميان دم در و تلخ ترين لحظه وقتيه كه بايد سرشون كلاه بزارم (كه البته هيچوقت كلاه سرشون نمي ره) كه بتونم از خونشون بيام بيرون. آي گريه مي كنن. كوچيكتره (روژان كه فقط 5 دقيقه از روژين كوچيكتره) وقتي كه دارم مي پيچونمشون كه بيام همچي نگام مي كنه كه با نگاهش مي گه «خر خودتي» البته بعد از اون نگاه گريه ها شروع مي شه.

احساساتشون رو هم كه ديگه نگو. همچي رك احساساتشون رو بروز مي دن كه من حسوديم مي شه. كاملن درك مي كنن كه كي بيشتر دوستشون داره. جالب تر از همه وقتيه كه آدم رو مي خان خر كنن. در حالت عادي عمو هستم اما وقتي كه قراره خر بشم تبديل به عمو جون مي شم.

با اين كه هر دو در يه شرايط محيطي و تقريبن يكسان دارن بزرگ مي شن اما دو تا شخصيت كاملن متفاوت هستن. قشنگيه ناهمسان بودنشون هم تو همينه.

واقعن اگه مي خاين به آرامش برسين حداقل روزي پنج دقيقه يه بچه زير سه سال رو بغل كنين و باهاش كلنجار برين. بعد ببينين نتيجه اش چي مي شه.

17 پاسخ to “نفس هاي عمو”

  1. علی رمضانی Says:

    کودکان در قضاوت شان هیچ گاه اشتباه نمی کنند. شما آدم خوبی هستید که برادرزاده ها دوست تان دارند.

  2. dawn Says:

    منظورت اینه که منو دوست ندارن؟
    راستی نگفتی لذت بخش ترین لحظه اون وقتی بود که به روژان شیر خشک میدادی و اون هی پشت لبش خیس می شد.
    جیگرشونو

  3. nothiN_noeR Says:

    سلام،از این به بعدبا پسر خالت در مورد دو نوع چهره شناسی بحث کن:کودکان و بزرگسالان.

  4. نسرین Says:

    انگار همین دیروز بود که تازه به دنیا اومده بودن و کل دنیارو پر کردی که عمو شدی تازه عموی دوقلو!
    من هم دقیقا همین حس رو به نی نیای خواهرم دارم. واقعا لذت بخشن. اونها هر وقت پیش ما هستن 5 دقیقه که چه عرض کنم 5 ساعت بغلشون می کنم و بو می کنم اونارو. بعضی وقتا دیگه از دستم ذله می شن

  5. dawn Says:

    آخ جوون یک دوقلوی دیگه
    یکی نیست به این بوگی بگه خودت چرا دست به کار نمی شی و زن نمی گیری که برامون دوقلو بیاره
    همین جا از همه دوستا و آشنا ها و وبلاگی های عزیز همکاری می طلبیم که بوگی رو زن بدیم.

  6. boogiwoogi Says:

    آقاي رمضاني گرامي، شما لطف داريد.

    dawn عزيز، من كي چنين حرفي زدم؟ اگه بخام از لحظه هاي قشنگيون بنويسم كه مي شه مثنوي هفتاد من كاغذ. در ضمن آخه بابا كي مي آد همسر بوگي بشه؟

    nothiN_noeR جان، چشم. حتمن اين كار رو مي كنم 🙂

    نسرين عزيز، واقعن. انگار همين ديروز بود. داريم پير مي شيم ها.

  7. صنم Says:

    سلام عمو
    من به کاری کردم بعدنش وجدانم یه خوده …..گفتم اول از بوگی اجازه بگیرم چون فقط یه بوگی هس دیگه ینی اسمشو نمیشه بزارم روی روی رو گوشیم؟؟؟؟؟؟؟
    ببخشید ولی من این کارو کردم
    پیانو میزنی یا دوس داری یا اصن ربطی نداره یا اصن به تو چه یااصن به من چه!!!!!!!!!

  8. نیلوفر Says:

    بچه ها محشرن . من چند هفته ای میشه که با 15 تاشون سر و کله میزنم همه ی احساساتو ارزوهاشون و افکارشون و خیلی قشنگ و ساده روی کاغذ میارن . . یکیشون واسه موضوع خانواده باباشو کشیده بود که داره به مامانش گل میده اول ادم فکر میکنه چه خانواده گرم و مهربونی هستن ولی بعد فهمیدیم مامان باباش از هم جدا شدن . البته زیر سه سال نیستن 6 سالن ولی باحالن دلتون بسوزه . dawn عزیزم boogi تاخیرش زیاد شده دو قلو چیه شش قلو باید بیارن .

  9. boogiwoogi Says:

    صنم جان، چرا وجدانت ناراحته؟ چرا نميشه؟ راستي گوشيت چيه؟ در مورد پيانو، گوش دادن به اون رو دوست دارم ولي خودم نه پيانو دارم و نه مي تونم بزنم ولي دوست دارم ياد بگيرم.

    نيلوفر چي كار مي كني مگه؟

  10. dawn Says:

    نیلوفر رفتی مهد کودک؟ آرهههههههههه خوش به حالت اااااااااااااااااااااااا

  11. dawn Says:

    بابا این جا چه خبره من آگهی دادم بوگی رو زن بدیم. چقدر بی خیالین

  12. نیلوفر Says:

    بله . یک واحد اشنایی با نقاشی کودکان داریم که استاد پیش نهاد کارورزی داد . 4 جلسه رفتم 2 تا دیگه مونده .

  13. white_looloo Says:

    این آقای بوگی ما یادش رفت که یه نکته رو بگه اونم اینه که این دو تا مموشی جیگرای کل خانواده عمو رو تشکیل میدن و در جواب Dawn هم باید بگم اگه این بوگی ما حاضر نیست زن بگیره خواهر زاده بوگی که نمرده . . .

  14. jigar Says:

    salam mr.boogi mann jigari hasatam 25 sale ke agar shoma movafegh bashid hazeram be aghde daaem shoma dar biam alabte ba dashtane khoone dar behtarin jaye shar , behtarin mashin , balatarin mehrye momken tarjihan mosavi ba sene khoodam be tarikhe miladi , behtarin lavazeme manzel ba behtarin mark , mojalal tarin aroosi dar behtarin baghe shar va kholase ba bishtarin meghdare pool kharji manzel ke beshe har shab dar behtarin lebas froooshiha va behtarin tala frooshiahaye shahr kharid kard albate bayad inam ezefe konam ke bayad betoone ashpazi kone ya har vaedeye ghazaye rooozmare ro dar behtarin restoooran haye shahr ba ham meil konim chon man adat kardam dast be ashpazi nabaram va kholase mavarede digee ke dar soorate tavafoghe shoma elam mikonam

  15. صنم Says:

    دوباره سلام
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی با کلی مممممممممممممممممماچ
    اگه در دنیای مجازی مقدوره البت با ایهام و در نظر گرفتن معنی دورو اینا….اه چقدر باید توضیح بدم …..اصلا الان دلم میخواد اینو بنویسم !
    boogi ericsson w580:) یا (:

  16. نیلوفر Says:

    dawn عزیز بفرما اینم نتیجه ی اگهی دادنت . جیگر نگو تهفه بگو . boogi شانس اوردی شهر خاصی و اسم نبرده میتونی کتول سیتی ( علی اباد کتول) ر و در نظر بگیری .

  17. dawn Says:

    ای این دیگه کیه منظورم جیگره. محیط رو آلوده نکن.

پاسخی بگذارید

