باب راس و لذتي كه از نقاشي كشيدنش مي برم

چند سال قبل برنامه اي از تلويزيون پخش مي شد به اسم «لذت نقاشي«. اون زمان واقعن اون برنامه رو دوست داشتم. الان دوباره كانال 4 تلويزيون داره همون برنامه ها رو پخش مي كنه. اين بار هم هر بار كه فرصتي پيش بياد با مادرم مي شينيم و از لذتي كه باب راس از نقاشي كشيدنهاش مي بره لذت مي بريم. واقعن لذت بخشه.
باب راس از اون آدمهاست (تا اونجايي كه من از اين برنامه ها حس كردم) كه آدم باهاش خيلي راحته. وقتي كه كارش رو شروع مي كنه جوري با آدم حرف مي زنه كه آدم حس مي كنه با يه بچه اي طرفه كه داره از بازي كه مي كنه فوق العاده لذت مي بره (و واقعن هم همينطوره) و اون لذت رو با هم سن و سال هاي خودش هم شريك مي شه. شايد هم يه جورايي بعضي وقتها دل بيننده ها رو آب مي كنه.
در طول چند دقيقه اي كه نقاشي مي كشه با نوع كلام و ادبياتي كه به كار مي بره آدم رو به روياهاش مي بره. حداقل براي چند دقيقه از تمام هياهوها و زشتي هاي دنيا دور مي شي و حس مي كني كه دنيا مي تونه چقدر زيبا باشه. من و مادرم كه واقعن از اون برنامه ها لذت مي بريم. تو اون چند دقيقه چنان آرامشي رو به ما القا مي كنه كه حتا تا ساعت ها بعدش هم اون آرامش با ما باقي مي مونه.
واقعن چقدر زيباست نوع احساسي كه بعضي از انسان ها دارن و چقدر زيباست سادگي كه در انتقال اون به ديگران به كار مي برن. باب راس از اون نوع انسان هاست كه احساسات بچگيش رو فراموش نكرده و اونا رو در كنار تجربه هاي سال هاي عمرش براي خودش و هديه دادن به ديگران حفظ كرده. بچگيي كه خيلي از ماها با بزرگ شدنمون فراموشش كرديم يا اين كه از بروز اون مي ترسيم.
البته بماند كه در كنار همه چيزها من از نوع آرايشي كه به موهاش هم مي ده خيلي خوشم مياد.
اگه مي خايد بيشتر از باب راس بدونين مي تونين به وب سايتش يه سري بزنين.

5 پاسخ to “باب راس و لذتي كه از نقاشي كشيدنش مي برم”

  1. dawn Says:

    جیگرشو……..

  2. صنم Says:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA توام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من امتحان کردم کشیدن نقاشی هاش به سادگی احساسی که بهت میده نیس اما لذت بخشه(:

  3. boogiwoogi Says:

    dawn عزيز، :O
    صنم گرامي، كاملن درسته كشيدن نقاشي به سبك باب راس به اون سادگي كه خودش انجام مي ده نيست. البته من خودم تا حالا امتحان نكردم. اما همونطور كه گفتم از لذتي كه موقع نقاشي كشيدن مي بره خيلي لذت مي برم.

  4. نیلوفر Says:

    هم احساساتش جالب هم نوع بیان و به قول شما ارایش موهاش ولی جالبتر از همه ی اینها پالت رنگش که تک . حس نقاشیاش جالبه ولی شیوه کارش نه یه لایه رنگ تا وقتی خیس جلوه داره وقتی خشک شد کار به نظر ناقص میاد .

  5. boogiwoogi Says:

    نيلوفر جان، پالتش رو فراموش كرده بودم. آره واقعن جالبه. در مورد شيوه نقاشيش چون امتحان نكردم نمي دونم.

پاسخی بگذارید

