سحر

سحر هم عروس شد.
ديروز صبح رفت آرايشگاه و ظهر كه از آرايشگاه اومد بيرون لباس عروس تنش بود و همون شكلي شده بود كه هر دختري دوست داره براي يه روز تو عمرش اونجوري باشه. وقتي كه من (برادر عروس) به همراه داماد رفتيم كه سحر رو از آرايشگاه بياريم – من رفته بودم كه عكاس و فيلمبردار رو در كنار ماشين عروس جا به جا كنم – ديدم كه خيلي خوشحال بود. من هم خيلي خوشحال بودم. شايد هيچ وقت به اون اندازه تا حالا خوشحال نبودم. سحر خاهر كوچيكمه و از اين كه اون رو تو اون لباس مي ديدم و مهمتر از همه از اين كه مي ديدم خيلي خوشحاله خوشحاليم چندين برابر بود. البته از يه چيز ديگه هم خوشحال بودم. اين كه خسته شده بودم و خيلي بدم ميومد كه بعضي از آرايشگراي عروس اينقدر ناشيانه عمل مي كنن كه معمولن وقتي دختري رو به شكل عروس مي بيني اصلن نمي شناسيش ولي خوشبختانه اين يكي از اونايي بود كه كارش رو درست انجام داده بود. سحر درست شكل خودش بود ولي در قالب يه عروس. واقعن تو اون لباس و اون آرايش زيباييش صد برابر شده بود.
البته بماند كه خانم عكاس انگار از دماغ فيل افتاده بود و امر بهش مشتبه شده بود كه يكي از نوادگان قاجاره كه فقط خودش رفته فرنگ و حرفه عكاس باشي رو ياد گرفته و بقيه رو به شكل رعيتش مي ديد و در همون برخورد اول بي ادبانه با من برخورد كرد و باعث شد كه من كلي ازش بدم بياد. البته اين باعث شد كه منم يه جورايي رانندگي كنم كه تا رسيدن به گلفروشي صد دفعه مرگ رو جلوي چشماش ببينه و حسابي قلبش از تو دهنش اومد بيرون. ولي از اونجايي كه دلم خنك نشده بود جلوي گلفروشي هم كلي حرف بارش كردم (حسابي دلم خنك شد) كه ياد بگيره بوگي رعيت هيچ كسي نيست و قرار نيست كسي بهش بي احترامي كنه و همينطوري رد بشه و بره. البته در پستهاي بعدي به اين موضوع بي ادبي بعضي از عكاسان مجالس و آتليه ها هم خاهم پرداخت چون خيلي دلم از دستشون خونه. موضوع اين خانم عكاس باعث شد كه همچي يه كمي عصباني باشم ولي وقتي رسيديم آرايشگاه و سحر رو ديدم كه خوشحاله همه چيز فراموش شد.
اما جشن عروسي. يه مشت آبوداني در تبعيد 🙂 (در كرج) تونستند گوشه اي از يه عروسي آبوداني رو به نمايش بزارن البته تنها گوشه اي. هرچند من اصلن حركت موزون ازم سر نزد – چون معمولن اين كار رو انجام نمي دم – اما بقيه براي مدت 6 ساعت تا تونستن تنگيدن هوا (اين لغت يه اصطلاح آبودانيه 🙂 ) و قر دادن و رقصيدن. از اونجايي كه آبودانيا معمولن براي عروسياشون اين كار رو با نرخ حدود 2 تا 3 ساعت در روز و به مدت حداقل يه هفته قبل از عروسي در خانه هاي عروس يا داماد اجرا مي كنن و روز عروسي (روز فينال) ديگه آخرين رمقهاشون رو هزينه مي كنن و اين بار به دليل كمبود امكانات (زندگي آپارتمان نشيني) اين امر پيشواز ميسر نشد، بعد از پايان عروسي همه با اعتراض صحنه رو ترك كردن. كه اميدوارم ما رو ببخشند. ايشالله در فرصتي ديگر جبران خاهد شد.
خلاصه كه خيلي خوش گذشت. جاي شما خالي.
اميد كه سحر خوشبخت بشه و هميشه تو زندگيش همينطوري شاد باشه و اميد كه همه دخترا هم با شادي به اين آرزوي عروس شدنشون و رفتن تو لباس عروس برسن.

9 پاسخ to “سحر”

  1. صنم Says:

    اون آخرش شدی بوگی مادر بزرگه مهربون
    تو از کجا می دونی هر دختری دوس داره چه جوری بشه ناقلا؟
    مرگ من بگی دقیقن همینطوره شاکی میشماااااااااااااااا!!!!

  2. SoloGen Says:

    به! مبارک باشد کلی! (:

  3. boogiwoogi Says:

    صنم جان، يا شايد هم بوگي پدر بزرگه مهربون 🙂 ولي مگه غير از اينه؟ يا شايد هم نه. پس اين طوري تصحيحش مي كنم «كه هر دختري به جز صنم دوست داره اين طوري بشه» 🙂

    جناب سولوژن، ممنون

  4. نسرین Says:

    سلام بوگی. هم به سحر و هم به تو تبریک می گم. ببخش که نتونستم بیام. دقیقاٌ روز پنجشنبه عموی عزیزم رو از دست دادم:(

  5. boogiwoogi Says:

    نسرين جان،خاهش. خيلي منتظرتون بوديم. آخي 😦 تسليت مي گم.

  6. سولماز Says:

    از صمیم قلب به سحر تبریک میگم و امیدوارم که خوشبخت بشه. اگر همسر آبادنی من اینجا رو بخونه بیشتر به پتسا صنعت فحش میده . چون مطمئنم اگر می اومد خیلی بهش خوش میگذشت.
    سحر رو ببوسید و کلی از طرف ما عذر خواهی کنید.

  7. boogiwoogi Says:

    سولماز عزيز، ممنون. واقعن جاتون خيلي خالي بود. خيلي منتظرتون بوديم. مخصوصن همسرتون اگه بود كلي لهجه تازه مي كرد 🙂

  8. zoya Says:

    az khabare aroosi sahar kheyli koshhal shodam .omidvaram khoshbakht beshe.hala ke sahar rafte bishtar movazebe maman bashid.dar zemnforsate baadi ke gofti lotfan aroosi khodet bashe ma ham daavat

  9. boogiwoogi Says:

    زوياي عزيز، ممنون. چشم بيشتر مواظب خاهيم بود. آخه كي مياد زن ما بشه ها؟

پاسخی بگذارید

