واقعيت

هركسي دنيا رو از نگاه خودش مي بينه. با اين تعريف مي تونيم بگيم كه به تعداد آدمهاي روي زمين (گذشته، حال و آينده) واقعيت هاي مختلف مي تونه وجود داشته باشه. اما پرسشي كه پيش مياد اينه كه آيا مثل خيلي چيزاي ديگه آيا واقعيت هم نسبيه؟ يا اين كه واقعيت مطلقي وجود داره كه هر كدام از آدما اون رو از ديد خودشون مي بينن و تفسير مي كنن؟

3 پاسخ to “واقعيت”

  1. سولوژن Says:

    من ترجیح می‌دهم با دنیای خارجی‌ی مشترک باور داشته باشم. تفاوت آدم‌ها، اما،‌ در دنیای ذهنی‌شان است. ما میلیاردها دنیای ذهنی داریم که البته بیش‌ترشان به هم شبیه‌اند. (این‌ها البته همه باور شخصی‌ی من‌اند. نمی‌توانم اثبات‌شان کنم.)

  2. dawn Says:

    به نظر من واقعیت یک چیز ثابته. ولی آدما با ذهن متافوتشون اونو همونجور که می خوان می بینن.

  3. boogiwoogi Says:

    جناب سولوژن، با اين توضيح تا اونجايي كه من متوجه شدم ما حقيقتي ديناميك داريم كه تك تك افراد مي تونن با توجه به تفسيري كه ذهنشون داره بر روي اون حقيقت تاثير بزارن. اين تا حدودي شبيه مكانيك كوانتومه.

پاسخی بگذارید

